مطالب ديدني و سراسر خواندي از دنياي وب

۱۳۸۷ فروردین ۱۰, شنبه

سپاهان با شكست استقلال صدرنشين شد





خبرگزاري فارس: تيم فوتبال سپاهان با شكست استقلال تهران جانشين پرسپوليس در صدر جدول ليگ برتر شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، اين ديدار از ساعت 15/17 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد.
احسان حاج صفي در دقيقه 66 تك گل بازي را به ثمر رساند.
هدايت ممبيني داور مسابقه به حميد عزيززاده و سعيد بيات از سپاهان اخطار داد.
سپاهان با اين پيروز 43 امتيازي شد و به صدر جدول ليگ برتر صعود كرد. استقلال تهران 37 امتيازي در مكان پنجم ماند.
استقلال تهران در هفته بيست و پنجم ليگ برتر 15 فروردين ماه بايد به مصاف پرسپوليس برود.

خوشحالی تماشاگران از شکست پرسپولیس / اعتراض به عملکرد استقلالی ها
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان در حالی با پیروزی یک بر صفر شاگردان ویرا به پایان رسید که حدود 40 هزار نفر از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان که آخرین دیدار از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر بود، با برتری یک بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان رسید تا این تیم به صدر جدول رده بندی این مسابقات صعود کند.

حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:
* بیست دقیقه پایانی دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان با پرسپولیس تهران از اسکوبرد ورزشگاه آزادی پخش شد که هواداران تیم های استقلال و سپاهان پس از شکست پرسپولیس خوشحالی زائد الوصفی انجام دادند.

* عزیز محمدی، علی فتح الله زاده، محمدرضا ساکت و اکبر میثاقیان از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا کردند. همچنین صادق ورمرزیار کمک مربی استقلال که در دیدار گذشته اخراج شده بود نیز از این مکان بازی را زیر نظر گرفته بود.

* در ابتدای مسابقه داور از طالب لو خواست تا پیراهن نارنجی خود را به علت همرنگی با پیراهن بازیکنان سپاهان تعویض کند که همین امر باعث شد بازی با تاخیر کوتاهی آغاز شود و دروازه بان استقلال با پیراهن مشکی حراست از دروازه تیمش را برعهده بگیرد.

* فیروز کریمی و اعضا کادرفنی تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز مسابقه به سمت نیمکت سپاهان رفتند و با مربیان این تیم دیدار و گفتگو کردند. همچنین حسین کاظمی و حجت زادمحمود هم با بردن دسته گل برای فیروز کریمی برای حضور در میدان از مربی پیشین خود رخصت گرفتند. البته کریمی در اقدامی جالب توجه دسته گل ها را به ماموران نیروی انتظامی تقدیم کرد.

* بیش از هزار تماشاگر سپاهانی که در جایگاه پرسپولیس حضور داشتند، این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. آنها در پایان بازی شعارهایی علیه دو تیم پرسپولیس و استقلال سر دادند.

* پیش از پایان مسابقه تعدادی از تماشاگران استقلال در اعتراض به نحوه بازی تیم خود ورزشگاه را ترک کردند. همچنین در پایان این دیدار هم تعدادی از تماشاگران این تیم به خاطر عملکرد آبی پوشان به علی فتح الله زاده اعتراض کردند.

* اصغر حاجیلو سرپرست و ساکت الهامی مربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست این تیم برابر سپاهان برای دقایقی روی نیمکت باقی ماندند تا با این روش ناراحتی خود را از باخت این تیم اعلام کنند.



هیچ نظری موجود نیست:

لينك