مطالب ديدني و سراسر خواندي از دنياي وب

۱۳۸۷ فروردین ۱۰, شنبه

نتايج ليگ برتر فوتبال (پرسپوليس مقابل ذوب آهن شكست خورد)




تيم صدرنشين پرسپوليس تهران عصر شنبه در هفته بيست و پنجم رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران مقابل تيم ذوب آهن تهران تن به شكست داد.

به گزارش ايرنا ؟ در اين ديدار معوقه كه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد؟ تيم پرسپوليس تهران با نتيجه ‪۲‬برصفر مغلوب حريف اصفهاني خود شد تا موقعيت اين تيم در صدر جدول رده بندي به خطر افتد.

گل‌هاي اين بازي را محمد رضا خلعتبري در دقيقه ‪۷۹‬و مصطفي صالحي نژاد در دقيقه ‪۸۱‬براي تيم ذوب آهن اصفهان به ثمر رساندند.

حواشي بازي ذوب آهن و پرسپوليس تهران
ممانعت از ورود ناظران و داوران به ورزشگاه
بازي زيبا و جذاب ذوب آهن و پرسپوليس تهران در بيرون از ميدان نيز حواشي جالبي داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) بعد از مشكلاتي كه در ورود مسوولان و مهمانان ويژه به داخل ورزشگاه در بازي‌هاي قبلي رخ داده بود، اين بار شاهد اتفاق جالب ديگري بوديم كه تعجب خبرنگاران را برانگيخت. به دستور برخي مسوولان انتظامي حاضر در محل، از ورود ناظران و داوران اين بازي به ورزشگاه ممانعت به عمل آمد. در پي اين اقدام ماشين حمل داوران و ناظران، قصد برگشت به اصفهان را داشت كه با دخالت مسوولين اين مسئله رفع شد و آنها به ورزشگاه رفتند.


حين بازي شاهد پرتاب ترقه باز هم به سوي هواداران پرسپوليس بوديم كه با اعتراض گسترده‌ي هواداران پرسپوليسي مواجه شد. تعدادي از هواداران دو تيم نيز بعد از پايان بازي به زد و خورد با يكديگر پرداختند كه خوشبختانه اين ماجرا صدماتي در بر نداشت، هرچند به ماشين‌هايي كه در اطراف ورزشگاه پارك شده بودند خساراتي وارد شد.




در كرمان تيم مس اين شهر با گل‌هاي اميديان و زالترون با نتيجه ي 2بريك تيم سايپا را شكست داد. تك‌گل سايپا را در اين ديدار، جواد آشتياني به ثمر رساند.

پاس همدان نيز با نتيجه ي 3 بر صفر ميهمان خود برق شيراز را با شكست بدرقه كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

لينك